WIADOMOŚCI

 

SZANOWNI KLIENCI

Informujemy, że strona jest w  trakcie modernizacji, nie wpłynie to jednak na realizację złożonych zamówień

 

ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE 16-17:00 POD NUMEREM 662018307

INFORMACJE O ZAMÓWIENIACH: biuro@e-plomba.pl

 

W sprawach pilnych, ważnych, nagłych jeśli nie odbieramy prosimy
o wiadomość SMS - oddzwaniamy najszybciej jak to możliwe

 

Za utrudnienia bardzo przepraszamy

 

 

 

 

 

 

Pomoc
Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania
zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.

Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?

Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i
pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest
protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta
na które mam przelać należność.

Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, złożenia zamówienia.Numer
konta również dostępny jest w zakładce Wpłaty. Przesyłka zostanie wysłana gdy
należność wpłynie na nasze konto.

Bezpieczeństwo

Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.

Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie.

Sprzedajemy produkty wysokiej jakości.  Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty..
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl