Reklamacje i Zwroty

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

1. Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od

niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie

na piśmie w terminie 14 dni od zawarcia umowy.

Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem;

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować

nas, tj. e-plomba Marek Zając, Jęczmienna 34, 95-050 Konstantynów Łódzki, tel 606423791

mail: biuro@e-plomba.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego

oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (który dostępny jest poniżej)

 

Formularz Zwrotu

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania

przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

3. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa

płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego

przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie

po otrzymaniu zwrotu towaru, a w każdym innym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy

poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

W każdym przypadku Koszty zwrotu towaru ponosi konsument. 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwrotu wysłanego  produktu na podany wcześniej adres.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym

poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz

przed upływem terminu 14 dni.

 

REKLAMACJE

 Reklamację prosimy zgłaszać na adres mailowy biuro@e-plomba.pl,

kontakt@e-plomba.pl lub telefoniczny 606-42-37-91;

W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić, czy reklamacja opiera się na podstawie Ustawy konsumenckiej, na

podstawie rękojmi, czy korzystając z gwarancji, a ponadto prosimy o opisanie:

 Zgłoszenie wady (usterki), dane, na które ma zostać wysłana odpowiedź (oczywiście jeżeli klient chce zachować formę wysyłkową),

kontakt telefoniczny lub mailowy dla serwisanta.

 Do każdej reklamacji ustosunkujemy się w terminie 14 dni;

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl